Dzień Dobry,
Czy da się VAGiem ustawić swiatła długie, jako światla dzienne po amerykańsku?
Chodzi o to, ze zapalają się światła długie, ale z mocą 60% i udają dzienne.
Czy jest taka możliwość modyfikacji?
Auto to O2 Tour.
Mam teraz ustawione tak, ze włączają mi się światła mijania, postojowe z tyłu i podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Jedyną różnicą jest to, że nie podświetla się środek - licznik i pokrętła.
Dlatego pomyślałem o długich - i tak się rzadko ich używa, a są wystarczająco mocne, żeby samochód był widoczny...
A myslales o tym, zeby kupic halogeny o zakodowac jako dzienne? Wydaje mi sie, ze latwiej policjant wyczai dlugie jakos dzienne czy tam mijania niz dobrze ustawione halogeny. Ja mam u siebie halogeny na 30% i pala sie tylko z przodu. (tablica z tylu nie swieci sie, z tylu tez nic sie nie swieci, licznik tez nie). Gdy przelaczy mi na mijania to swieci sie wszystko normalnie.
Szczerze powiem, ze nie patrzylem na auto, bo zawsze wsiadam i jade :P Zerkne przy okazji. Najwyzej jak naprawie kabel to przestawie bo teraz i tak nie mam takiej mozliwosci.
Czyli da sie tak zmienic ustawienie w komputerze, ze mijania mi tylko beda swiecic z niepelna moca, a tyl, pozycyjne i tablica nie? I czy w serwisie to ogarna, czy jednak trzeba bardziej znajacych sie ludzi od VAGa poprosic?
PPrzemek, można mijania z niepełną mocą, można halogeny z niepełną mocą
można mieć tył i resztę włączoną, można mieć wyłączoną, można mieć wyłączanie poprzez ręczny
dużo można i nie jedź z tym do ASO bo cię skroją, a itak jak znam życie - to się pogubią
skontaktuj się z kolegą kropeck - moim podpisie masz namiary na śląsk
ja kurcze to juz trochę się pogubiłem, u siebie mam tryb skandynawski czyli dzienne w zderzaku (mam OIIFL) i świecą mi z tyłu pozycyjne razem z tablicą ale dodatkowo mam ustawione wyłączanie dziennych poprzez zaciągnięcie ręcznego(to ustawił gość który mam vcds). Czyli mam chyba hybrydę skandynawskiego z amerykańskim i teraz chciałbym miec typowy tryb amerykański czyli dzienne z przodu bez tylnych pozycyjnych przy zachowaniu wyłączania przy zaciągniętym ręcznym. Proszę co gdzie mam zakodować w vcds. Proszę w miarę jak chłopu na miedzy bo to są moje początki zabawy z vcds i jeszcze nie zawsze wszystko umiem odnaleźć.
Ustawienie świateł na "nie pełną moc" nie jest możliwe bez zastosowania PWM w zasilaniu żarówek. O ile wiem nigdy czegoś takiego (PWM) w Octavii 1 nie było.
Jeżeli ktoś chce zastosować taki patent, polecam to rozwiązanie (modyfikacja 2), sprawdza się znakomicie:
Czytam uważnie, tylko że to jest forum Octavii 1, i nie muszę się domyślać jaka to Octavia. Pierwsze skojarzenie, i odpowiedż. Moja wypowiedż dotyczy O1, ale też może mieć zastosowanie do O2, bo nic nie szkodzi do zastosowania tego układu w O2.
No i "sprawa się wyjaśniła", O2 jeżeli ma takie rozwiązanie (PWM) to oczywiście trzeba to uruchomić, a przy okazji czytelnicy/forumowicze dowiedzą się na czym polega ta "czarna magia" PWM.
Komentarz